Dag 1. 10 faktapunkter om mig.

•  Jag har totalfobi för kalla fötter. Både när jag själv har det och när någon annan har det och lägger fötterna mot mitt ben tex, vidrigt.
•  Jag kan inte ligga på mage och stödja på armbågarna utan att ha en kudde mellan armbågarna och bröstet. Hope you get it
•  Jag kan inte ta upp något ur en frys utan att hålla för öronen eller på något annat sätt göra så jag inte hör. Samma som att gå på snö och det knarrar under fötterna, får panik.
•  9/10 gånger min väckarklocka ringer på morgonen vaknar jag inte, måste alltid ställa klockan 1½ timma innan jag ska upp och lägga den 3-4 meter från sängen. När den ringt i ungefär 1 timma börjar jag vakna halvt och inse att det är något som låter, reser mig upp och det tar mig ungefär en kvart att leta upp klockan. Sen är jag redo att gå upp.
•  Hade man frågat mig för ungefär en månad sedan hur många timmar jag sov per natt, hade jag svarat 9-10 timmar. Ibland 8. Frågar man mig nu är mitt svar max 5. Men det är inte för att jag inte kan sova, jag vill bara inte. Älskar sömnlösa nätter då ingen annan är vaken.
•  Jag älskar mat. Allvarligt talat, det är det bästa som finns. Och mjölk såklart.
•  Jag önskar verkligen att jag levde på 80-talet. Allt var så jävla coolt då, alla coola kläder, alla coola människor och all cool musik. Så fet tid ändå, jävla 2000-tal!
•  Jag älskar att skriva. Skriver alltid mer än nödvändigt när jag ska plugga t. ex. Okej, menar inte att jag pluggar i onödan, men är det glosor t. ex skriver jag det alltid typ 25 gånger.
•  Varje gång jag kommer hem, spelar ingen roll var jag har varit, varje gång måste jag gå på toa.
•  Jag tycker att 10 punkter var alldeles för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback