Happiness, it hurt like a train on track

Bebisar! Jag ber om ursäkt för min urdåliga update dom senaste dagarna, har haft en vän här från söndag till onsdag och min dator är halvkass nu för tiden alltså.. Det är glapp i laddaren så jag får aldrig igång den när den väl dött, blir så trött! Men jag ska iväg och kolla efter en ny ikväll så jag hoppas det blir ändring på detta i fortsättningen!
Btw, så fort jag får igång min dator ska ni få se lite fina bilder från Thailand också, bara allt vill samarbeta med mig.. Japp, men det var allt. Ni får en mobilbild på mig sålänge
Pussisar

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fin blogg! / Cornelia

2012-02-18 @ 13:12:15
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback