Big like

Idag har jag i princip inte skrivit ett ord här. För det första så sov jag halva dagen, sen åkte jag på innebandymatch, och sen kom en vän till mig hit och vi har bakat julgodis från ungefär halv tio till halv två. Har inte riktigt haft tid för bloggen. Sorry for that. Men ni kan få lite bilder som kompensation.
Denna bilden var dock från i torsdags natt, en natt som mest blev lång och sömnlös för min del. Men snöade gjorde det, och blåste helt otroligt. Och när fredagskvällen kom så var allt mest bortblåst och blött, tråkigt nog.
Dom tre sista bilderna var från ikväll, vi bakade knäck, snickers och något annat knepigt men gott recept med choklad, smarties och lite annat gott. Nu är det nog för idag.
Peace

Kommentarer
Postat av: Mikis

Åh vad gott med knäck!

2011-12-11 @ 11:16:09
URL: http://mikias.blogg.se/
Postat av: mirabell

Fy fasen vad gott!!

2011-12-12 @ 18:34:28
URL: http://mirabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback