Jag har inget mer än mina tankar

Tårar, tårar, och ännu fler tårar.
Ensam är svårt.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Du har mig <3

2012-03-04 @ 09:51:21
URL: http://elsismode.blogg.se/
Postat av: Ängskolans elever

Sluta var så jävla emo depp Bodin, du är för fan inte så jävla nere så sluta bara förpesta din omgivning med din ibillade depression. Seriöst, du är för fan inte emo och du är för fan inte självmords benägen.

Bara för att man skär sig så är man inte emo och depp.

Väx upp, skaffa ett liv och sluta blogga om meningslösa saker.



Mvh, Ängskolans elever som fan är trötta på dig.

2012-03-07 @ 16:08:08
Postat av: Ängskolans elever

Seriöst tog du bort kommentaren? Skaffa ett liv redan!

2012-03-07 @ 18:26:01
Postat av: ELSA ♥

Ängskolans elever

Haha va? va är de med dig/er? Hon har inte tagit bort någon kommentar och ni är förfan sjuka i huvudet som ens skriver något sånt och är så fega att ni skriver det anonymt, om ni skriver något så stå för vem ni är, herregud väx upp retards. Och det är ni som borde skaffa er liv som ens kommenterar sånt på andras bloggar. Blir så arg, jävla idioter!



Isabelle, jag hoppas du inte tar åt dig, du är bäst! Puss <3

2012-03-07 @ 18:42:36
URL: http://elsismode.blogg.se/
Postat av: CC

Jag håller helt och hållet med Elsa. Du är en lite feg snorunge och har du någonsin funderat på att det är människor som du som får oss andra att må dåligt? Och om du nu har ett så värdefullt liv varför slösar du bort det på någon du inte bryr dig i? Snälla ta ock väx upp för fan och lämna bella till oss som vill henne väl!

2012-03-07 @ 22:47:56
Postat av: Soffis

Så du säger att man inte är deppig om man skär sig? Vad är man då, uppmärksmhetssökande? Då kan jag säga att det är du som söker uppmärksmhet. Om du läser en blogg som du tycker är meningslös så är det väll ditt problem? Lägg ner och väx upp. Och som sagt lämna bella till dem som vill henne väl.

2012-03-08 @ 11:57:24
Postat av: Linn

Idioter...

2012-03-08 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback