Punkter.

1. 10 faktapunkter om mig
2. 5 favoriter
3. Det här är jag rädd för
4. Texten till en favoritlåt
5. Det här får mig att gråta
6. Lista på favoritsaker
7. Topp fem på bästa låtar just nu
8. En viktig person i mitt liv
9. En fin bild som jag själv har tagit
10. Låtar jag kan lyssna på om & om igen
11. Det här är jag beroende av
12. En bild som får mig att längta tillbaks

13. En låt som väcker speciella känslor

14. Fem favoriter ur min garderob
Som ni vet ska jag åka till Thailand två veckor imorgon, tänkte göra lite tidinställda inlägg för att inte bloggen ska vara helt tom. Hoppas det duger!

Kommentarer
Postat av: Blogworld

Ha det skönt i Thailand! :D

Själv ska jag dit om 1 vecka :)

2012-01-25 @ 20:21:16
URL: http://blogworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback