Times change, things go wrong, but always remember that life goes on

Idag var jag som sagt i skolan ett par timmar bara. Men trots det hade jag ju en outfit. Och den såg ut ungefär såhär.
Och när jag kom hem somnade jag en stund, åt lite, och sedan insåg jag att det var fint väder ute och att det hade snöat ännu mer. Tänkte att jag skulle fånga det på bild.
Sedan blev det kallt, jag gick in. I min säng stod en lockande dator med massa mysiga serier på, dom ville hemskt gärna att jag skulle kolla lite på dom. Och det var inte mig emot så jag tackade jag och satte igång. Ju fler avsnitt jag kollade, desto mörkare blev det. Och kallare, så jag beslöt mig om att tända lite ljus och sånt. Det var mysigt.
Nu är det snart natt, och jag är himlans trött och tänkte snart bädda ner mig i sängen. Detta var kanske det sista för idag, men vi hörs annars imorgon. Godnatt fina ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback